BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Saturday, July 19, 2008

ExPeRieNce Gue Di BTN




dalam kol 4 lebih bas kitOrang dah sampai ke Kem BTN meru klang... mase tue aku lam otak aku pikir kursus BTN nie sal politik kew...sebab 2 aku cam xdew semangat nak pi BTN...biase laa aku nie memang kurang ilmu sal politik2 neh...tapi ape yang aku pikirkan tue sumenye meleset...lebih kurang ngan PLKN jew...fuuhhh tapi mule2 aku masuk dewaN tue bdebOr gak...maklumlah mule2 masok dah dengar owg kne tengking ngan jurulatih...kecut perut aku...peluh2 mbasahi ketiak ku...tapi nasib baik dewan tue adew air cond...lega cikit


Hari seterusnye kitorang adew pembentangan kertas kerja...sume nye ceramah 24 jam...mase tue aku memang x leh konsentret ngan ceramah lew...ngantok sangat2...entah papew aku tulis kat buku..ade aku lukis gamba katon...adew skali tue aku dah lentok 360 degree...kiri,kanan,depan,blakang aku tersengguk2...kawanku e-Ka nak pecah perot gelak kan aku...adeii...mane laa aku twu aku tito cam2...maklumlah ngantok sgt dengar ceramah...aku memang pantang dengar ceramah..mate mesti gatal2 nak tutup...huhu


to be continue...

3 comments:

محمد يادي بن عبدالله said...

Wah ngerinya cerita tu..
tak pe bdk2 lelaki2 yg gagah perkasa dah settlekan.

nur almas alias said...

fuyooohhh!!! best bca crita lia...xsngka ek...bab peluh 2.huah4!!!!bab tdo 2..hmm..mmg xleh dsangkal lagi..U R DA MOST XPERT PRSON IN TDO!!!hahehahehahe...

KiTT @KTT said...

jon jon tubuhkan kelab kaki tdo..
u presiden..
=p

-mis lun