BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Monday, December 22, 2008

CeriTe NgeriKu

Suatu Malam, aku terjage dari tidur...lepas tue aku jalan menuju ke tandas...kulihat suasana dalam tandas tue sangat gelap..pastue aku buka lampu..tuck!! lampu pon menyala...kemudian aku mencapai berus gigiku yg wane pink tuh...dan ku berus gigiku perlahan2...selepas itu, aku berkumur ngan air paip yg agak suam kuku...fuhh beznye!! ku buang segala kuman2 yg berkampung dalam mulutku selama 12 hour...

tibe2...

ku lihat kuman2 tue lemas lam air suam tue dan dibawa ke dalam lubang sink dan terus dibawa ke sungai nil then proceed ke laut merah kot...inilah antara pengalaman ngeriku yang x penah aku lupakan...kuman gigi u're always in my mind...

moral: berus gigimu setiap hari...hindari dari kuman gigi
gunalah colgate

0 comments: