BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Wednesday, July 8, 2009

ChiBi coMinG~

hari nie...sangat penat sebab baru lepas exam physiology...uwaa

3 subjek dah selesai
Alhamdulillah sumenye berjalan dengan lancar...
Smalam aku chat dengan ayah aku...
Die bagitau adik aku x puas ati duduk kat tempat kolej politeknik
sebab bilik die kotor pastu dengan roomate suke hisap rokok dan
x sembahyang...aku agak risau plak kalo adik aku ade roomate camtue
aku risau kalo die terpengaruh dengan roomate die nanti...tapi kalo die
mempengaruhi roomate die ke arah kebaikan tue maybe lagi baik...
semoge adik aku x terpengaruh dengan roomate2nye nanti ataupon die yang mengubah
sikap roomatenye...
Aku still menghitung hari nak balik malaysia...
rindu sangat2 dekat famili aku...
dah lame x tatap muke diorang...
Arinie rumah aku nampaknye syndrome 'nobody' makin berkurang...
mungkin syndrome skarang adalah syurga cinta iaitu movie melayu yang kitorang tengok
petang tadi lepas exam..hehehe...
Ayat2 dalam syurga cinta tue banyak terkesan dekat hati aku..
Lagi2 bile die cakap pasal jodoh tue ade tiga
Jodoh dari syaitan
Jodoh dari jin
Jodoh dari Allah

Jodoh syaitan tue apabila pompuan dan lelaki bercinta pastu dihasut syaitan, mula berpegangan tangan pastu pasangan nie mula buat maksiat...pompuan tue kemungkinan mengandung dan lelaki mesti bertanggungjawab ke atas pompuan nie kan iaitu kene kawin jgk...

pastu jodoh jin pulak apabila lelaki nie suke kat pompuan nie,pastu pompuan nie buat x layan je..lelaki nie akan bomohkan pompuan nie supaye die terpikat dengannya and then kawin...

tapi yang last adalah sangat berbekas dalam hati aku iaitu jodoh dari Allah iaitu lelaki bertemu dengan pompuan nie pastu kedua-duanya jatuh hati dan lelaki tue terus meminang pompuan nie tanpa membuat maksiat atau dari mane2 bomoh...bagos kalo berlaku macam nie dkat aku..hihihi

Aku mengharap jodoh dari Allah~...=)


0 comments: