BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Saturday, July 11, 2009

Penangan Jangan Tegur

arinie bru jew abes exam pathology...

Alhamdulillah sume berjalan lancar walopon cam byk aku rase salah..hahah
papepon kite tawakal je kepada Allah~

Lepas je balik...
aku dengar fatin ckp nak bli KFC...
aku nak tumpang skali kalo die nak bli tapi aku x de duit...
die ckp xde duit xde makanan...
aku cakap xpela..
pastu fatin ckp mrajok lak..
aku kate la ko bli la makanan yg paling murah kat KFC tue...
yela aku kan xde duit..kakkaka

pastu lps aje atien balik bli KFC
kitorg tengok cite JANGAN TEGUR...
memang cite melayu mesti kene kritik kan..
macam2 la..
jiebah terjerit2 cam pape tah melebihi Almas jeritannye,aku duk sebelah die pon boleh terkejot beruk...(laen kali boleh pertandingan jerit-menjerit ye)
bukan terkejot sebab nampak hantu tapi terkejot dengar die jerit...hahaha
pastu mcm2 kitorang komen kat hantu lam cite nie..
ade yang kate hantu tue maen skate,
ade yang hantu te terbang ntah pape..
aku rase cam bukan cite hantu tapi cam cite lawak lak...
pastu orang2 yang tanye soalan pelik2 termasuk aku msti diberi ayat berbisa dari huda iaitu
"kau memang x leh bawak gi wayang nie" tapi last2 die yang kene balik..hahhaa

lepas abis tengok cite tue sume dah menyesal tgk cite sbb bosan sgt dan diam je~ bak kate jiebah side effect je lebih..hahaha (side effect ke sound effect jiebah oii~ taw la exam pharma nak dekat =P)

pastu aku rase cam nak tido lak~
dengan selambe jak aku tido kat ats lantai bilik atien..
maybe kesejukan melampau aku pon naek ats katil tido sbelah huda lak...sampai la aku bangon time azan maghrib berkumandang~
lepas je mandi...aku dengar jiebah bercerita dgn rancaknye...
pastu die ckp aku mengigau kejot die petang tadi..Apekah!?? aku mengigau!!
die ckp mule2 aku bangon pastu gi dekat die pastu soh die bangon..
then aku gi kat katil aku balik sambung tido~..mungkin jiebah terpinga-pinga kan hahaha
asal tetibe je aku kejot jiebah ek..kne sampuk ke ape..hahhaha
aku x sedar lak aku kejot die..kakakaaka

k lah aku nak stop di sini sahaje...luse exam biochemistry..semue gud luck! (^_^)





0 comments: