BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Thursday, June 26, 2008

HaRi KaNak2 ReBiNa!!!



Assalamualaikum kanak2 rebina sedunia...haha (^,~)

(Sesape yang bace blog nie mmg dari golongan kanak2 rebina..kikiki)

bowsan!..bowsan! huk2 sabor je laa...nex wit exam lew n also kemasukan students A level...zatie i'm waiting 4 you...hihi arinie aku dapat tugas yang berat ow.. aku kene jadi ketua Operasi bahagian makanan tok pendaftaran student Alevel taw...adeii taw laa aku kuat makan jangan laa sindir aku..huhu...sO,aku kene uruskan makanan tOk bdk A level..papepOn nO hal bagi aku,keje kene ikhlas..kiki lgipon leh tumpang makan skali..ekekeke

Arinie aku gi pasar malam...aku bli fried cendawan kentucky, krOpOk, air kepale, n adew laaa...kenyang laa prOt beta nie...mase ngah tulis blog nie pon rase nak tito jew...makan banyak mesti laa ngantOk..uhuk2 kawan2 sume bagi aku smangat sikit @ petua2 kew kat aku supaya aku jadi rajin blaja ckit...hehe tata arigatou gozaimas kanak2 rebina...hehe

0 comments: