BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Tuesday, June 17, 2008

Kehidupan Di KTT

Tanggal 2/6/2008 merupakan hari keramat bagi aku coz ari nie gak bermulanya hidup baru aku di KTT iaitu Kolej Teknologi Timur...Sebelum aku datang sini aku dah terbayang camne keadaan kolej nie...mesti kolej nie syok,best,lawa dan ape-ape jew...tapi pada hakikatnye memang "lawa"...kuikuikui...Kat sini aku blaja banyak bende la...esspecially bahasa arab...bukan takat bahasa arab komunikasi jew tapi bahasa arab ammiah...boleh pening kepala aku...huhu...tapi aku sabor je la...haha nak hidup kene la banyak bawak bersabor...
Pastu aku ditempatkan kat umah nombor 28...perghh aku duk kat bawah la...ampess tol...ingatkan leh duk kat atas...tapi ade orang cakap duk kat atas panas...haha alhamdulillah bilik aku sejuk jew...ade hikmah disebalik kejadian kan..kikiki
Mula2 memang aku xde semangat nak gi kuliah nie..maklumlah duk umah main computer games, mesej pak we, tido and makan..so virus malas tue masih melekat lagi kat badan aku nie...tapi x pe aku cuba ar singkirkan sikit2 virus tue gune antibiotik..hehe
Malangnye aku duk kat sini beberape ari, aku kene demam ler...bukan takat demam biase tapi demam denggi..mungkin nyamok tue datang dari umah aku kot coz kat kawasan umah aku tue banyak tol kes denggi...tapi alhamdulillah at last aku dah pulih sepenuhnye...huhu yang aku paling seday, kelas aku dah banyak tertinggal!! camne aku nak cover nie...lagi2 bahasa arab tue...pening2...x pew la nati aku cover bahasa arab tue slow2...

2 comments:

Anonymous said...

ahaha.. ko ni mmg..
nnt ak bwk kipas tmpat ak sjuk la..
haha...

ChiBi's said...

jgn bawak kipas bawak aircond trus laa..baru nyaman dan sgar..haha...aku cakap tingkat atas la panas..kikiki