BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Sunday, June 22, 2008

WoRds FrOm HeArT,,,

Assalamualaikum kanak2 riang..kikiki,(^,~)

ari nie aku cihat walafiat jew...smalam aku rase nak demam lepas kene ceramah mak aku coz mase ari sabtu tue aku kuar ngan pakwe aku x bitau mak aku...adeii...amek ko kene ceramah...waaa aku bertObat daa...lepas nie aku nak jadi budak baek2 daa..hihi...
blog aku kali nie x dew gambO lew...PC nie sengal cikit...x leh bukak gambO..ampes tol..huhu
Skang aku daa duk kat kolej dah...adeeii malas dow..esok dah nak exam...aku lOm ready pape pOn...ish3 yer la nak ready camne bukak buku jew dah nak titO..huk huk...aku tengOk budak2 class aku sume rajin2 study..hmm mesti diOrang dah ready kOt...Pastue kan smalam aku makan banyak tol..aku makan soto pastue seafood,pastue biskOt...daa nak boroi perOt aku nie...ekekeke...
petang nie aku nak study PAI lew...ustaz cakap esok adew test PAI...sO blaja PAI lah...huk3
Korang adew tengok x berite smalam sal kanak2 umo 4 tahun leh berdakwah pastue die gak berjaya mengislamkan parents die...ish3 subhanAllah..pastue umo 4 bulan daa bleh bace Quran...huhu camne tue...aku umO 4 bulan x leh cakap lagi...maybe duk lam buaian lagi mase tue..huhu...Dasyatkan kuasa Tuhan... ok tue jew luahan hati aku...haha
laen kali plak...penat lew tangan aku tekan keyboard nie...huhu
k tata ittekimas!!

2 comments:

KiTT @KTT said...

yeah! i tgk brite kt tv3 psl bdk ajaib tuh!
dasyat sungguh kuasa Tuhan!subhanallah!..
i ms umo 4 thn ntah2 x pandai wt ape2 lg

ChiBi's said...

miss mase 4 twun daa pandai drive kete kan kikiki